NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang

  • masa pelepasan:2022-10-09 12:13:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:82
  • Penerangan pantas:

    Nigel,Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya

Kandungan artikel

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Bad VoslauKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi,NigelMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Kebocoran minyak di flange looper

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang



Operasi pengubah tenggelam minyak

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Piawai inspeksiAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang



Pemburukan pengisihan Solenoid

Di mana saya boleh mencarinya?Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

NigelApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,NigelPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenaga, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

NigelMaklumat produk lain
  • TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

    TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

  • Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

    Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

    FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

  • FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

    FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

  • PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

    PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

  • PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

    PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

  • PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

    PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

  • BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

    BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang memberi anda NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang oleh syarikat kami, perkhidmatan NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang. NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NigelUjian pengubah jenis kering 10kVApakah punca penyaduran yang hilang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!